تلخند
تلخند
طرح مطالب جدی در قالب طنز
نوشته شده در تاريخ 5 / 12 / 1389برچسب:, . . |

    ظاهرا جناب آقای علی مطهری قصد ندارند از خواب آلودگی خود را برهانند.

با وجود اینکه مدت زیادی از فتنه گذشته است و بسیاری از خواصی که در تشخیص حق و باطل در شرایظ غبارآلود فتنه مشکل داشتند ، اکنون متوجه شده اند که سران فتنه اصل نظام اسلامی را هدف گرفته بودند و لذا به خود آمدند و از اینکه نتوانستند همراه مردم فهیم ایران اسلامی گام بردارند ، اظهار ندامت می کنند .

     جناب آقای عمار مطهری! (به گمان خودشان)هنوز چند مسئله را نمی خواهند اذعان نمایند و حقایق را کتمان      می کنند که در مطالب اخیرشان مجددا بر آنها اصرار نموده اند.

 چند مورد را از باب نهی از منکر به ایشان تذکر می دهم:

     مدعی شده اید که خود را به عمار نزدیک تر می دانید در حالیکه بسیاری از مواضع اشتباه شما بیانگر آنست از بصیرت کافی برخوردار نمی باشید و با جناب عمار خیلی فاصله گرفته اید.

    1 ـ شما گفتید «آقای هاشمی در فتنه ی اخیر مظلوم واقع شد» آیا به یاد ندارید آقا ی هاشمی در اوایل سال 88 در نماز جمعه ،پروژه فتنه را کلید زد و بیان داشت:اگر مردم به نتایج انتخابات ایمان داشته باشند ، شرکت می کنند.

آقای مطهری ایشان در نحوه برگزاری انتخابات تردید داشت؟ چه کسی نمی داند که جبهه مقابل اصولگرایان پروژه «نه احمدی نژاد» را دنبال کردند و ایشان در جلسه جامهعه روحانیت مبارز تهران به آن تصریح کردند!

آقای هاشمی با دادن نامه سرگشاده و اهانت آمیز همراهی خود با سران فتنه را آشکارتر ساخت ، به علاوه کمیته صیانت از آرا یکی از مراحل طراحی شده فتنه بود .

اعمال آقای هاشمی و همسرش و بچه هایش فاصله شان از مردم را مرتب زیاد کرده است.

شما که ادعای نزدیکی به عمار را دارید ، آیا نمی توانید تحلیل کنید که نظام اسلامی مظلوم واقع شد یا کسی که با خانواده اش در پازل دشمن بازی کردند؟

     2 ـمگر سوال آقای احمدی نژاد چه ایرادی داشت که این همه در افرادی اضطراب ایجاد کرد؟سوال«بچه های آقای هاشمی چه می کنند» چه اشکالی دارد>مگر دستگاه قضایی حکم جلب مهدی هاشمی را صادر نکرده است؟چه کسانی انگلیس مکار ارتباط گسترده دارند؟

     آقای مطهری چرا خلاف واقع گفتید ؟ چه کسی در مقابل 50 میلیون نفر گفته است که خانواده ی آقای هاشمی بیت المال را غارت کرده است ؟به خود بیاید و اینگونه رفتار نکنید.

اگر خواصی بعد از 9 دی 89 هم از خواب بیدار نشوند حتما خود را به خواب زده اند و وای بر آنها از خشم مردم. 



نظرات شما عزیزان:

123
ساعت20:41---14 ارديبهشت 1390
نظرات حضرات آیات جناتی، راستی کاشانی، فقیه ایمانی و روحانی در خصوص اعلمیت یا اصلح بودن تقلید از آیت الله العظمی خامنه ای

http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=arti cle&id=144&catid=41


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.